حسین جونحسین جون، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره
حسن جونحسن جون، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

شامرزایی کته shamerzaei kote

تووووولدت مبااااااارک (حسینم)

1393/11/17 0:24
نویسنده : مامانی
223 بازدید
اشتراک گذاری

شامرزایی کته

شیش سال از بهاری که در دل زمستان مهمان باغ زندگیمان شد گذشت ، امروز حسین کوچولو مامان قدی کشیده و هیبت مردانه به خود گرفته وبزرگترین هدیه زندگیش داداشی حسن که امسال مهمان  ویژه تولدش بود 

.

.

.

در طول روز که تدارک جشن شب را میدیدم دائم میومدی زیر دست و پاهام و سوال می کردی مامانی من امسال میتونم برم مدرسه ؟

و برق شادمانی را در اعماق چشمانت می توانسم ببینم خوشحالی وصف ناشدنی که شاید کوچک بنظر آید ولی برای تو رفتن به مدرسه یه رویای شیرینه و امیدوارم این رویای شیرین همواره برایت شیرین بماند 

.

تولدت سپری شد پسرک کوچک مامان یک سال به مرد شدنش نزدیک شده وحالا بیش از هر روزی آرزو دارم تو را در لباس فارق التحصیلی و دامادی ببینم 

امسال دلم آرامش خاصی داشت و من خیالم از بابت تنهاییت جمع شد حالا پسمر مامان داداشی بزرگه و قرار سالیان سال داداشیها بشن پشت و پناه هم 

تولدت مبارک پسرک خوشگل مامان انشالله در پناه حق خداوند عمر با عزت بهت بده و قله های رفیع سعادت وکامیابی را در کنار داداشی طی کنی

دوستون دارم گل پسرا

 

شامرزایی کته

 

شامرزایی کته

 

خجالتمامانی طلا عکسای تولدت تو دوربین دایی معین گرفتم میزارممحبت

پسندها (1)

نظرات (0)