حسین جونحسین جون، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره
حسن جونحسن جون، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

شامرزایی کته shamerzaei kote

روز مادر

1392/2/14 10:55
نویسنده : مامانی
219 بازدید
اشتراک گذاری

                                                                         در شب میلاد بانوی دو عالم که به نام مادر نام نهاده شده هدیه ای به من عطا گشت که به یومن این شب با برکت برایم قابل ستایش است ،و این نظر ولطف خداوند در زندگی است که هرگز نمی توانی پیش بینی کنی فردا چه چیزی در انتظار توست و وقتی نگاهی گرم را در هستی ات ناظری برایت زندگی شیرین تر می شود اینکه با تمام وجودت درک کنی خداوند عاشقانه به تو می نگرد تویی که گه گاه کودکی کردن هایت خودت را به تاب می آورد واینجاست که در میمانی از این همه صبر وبزرگی .ومن در روز مادر امسال نه تنها از عزیزانم هدیه دریافت کردم بلکه ناب ترین هدیه روز مادر را از پروردگارم گرفتم .وقتی زیبا به این جهان مینگری زیبایی های آن بیش از پیش به تو رو می آورد اگر توانستی قدرت این را به دست آوری که از کمترین ها بیشترین لذت را ببری ودر قبال سخت ترین مشکلات صبور و استوار باشی وبه دنیا نیک بنگری چیزی جزء زیبایی نمی بینی .ودر این زیبایی ها بازیگوشی حسین زیباتر بود به دنبال دختر عمه و پسر عمو و دایی وبچه های دیگر ضبط می کرد نگاه و حرف و حالشان را وگه گاه سمت من می دوید وبا لبانی خندان وچشمانی پرشور به من می نگریست ومیگفت مامان روزت مبارک ،وبا هر تبریک او جانی تازه در کالبدم دمیده می شد .دلم می خواست کودک بودم تا با تمام شور وشوق کودکی ام به مادرم تبریک می گفتم مادر او که برایم اسوه ی صبر است وشکیبایی .خداوند به حق بهشت را زیر پای مادران نهاد امیدوارم در دو دنیا تمام مادران وپدران از موهبت خداوندگار بهرهمند باشند و ما نیز بتوانیم قطره ای از دریای محبت آنها را در حیاتمان جبران کنیم ،بی شک مادر در کنار نقش پررنگ پدر است که رنگ می گیرد واگر در زندگی پدران نبودنند تا با از خودگذشتگی وبه سختی انداختن خود خانه ها را صفا دهند مادران نمی توانستند تمام هستیشان را به پای کودکان بگذارند ومن همیشه این دین را بر خود می بینم که تمام زندگی ام مدیون همسرم است حتی حس خوش مادرانه ام.                                                                                                                            

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان سها
23 اردیبهشت 92 17:03
بازم روزتون مبارک


متشکر از محبتتان،تنها می توانم یه دنیا آرامش برایتان آرزو کنم