حسین جونحسین جون، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره
حسن جونحسن جون، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

شامرزایی کته shamerzaei kote

پسرک بازیگوش ما

1392/12/18 20:47
نویسنده : مامانی
303 بازدید
اشتراک گذاری

 

دیشب بابایی دنبال ماشین حسابش می گشت ...که ناگهان یادم آمد و به بابایی گفتم :وحید این ماشین حسابی که به حسین دادی خراب نیست کار می کنه، بابایی با تعجب گفت: من ،گفتم :آره چند هفته پیش که روز جمعه حسین را بردی ادراه، یه روز که داشتم وسایلش را جابجا می کردم توی کیفش ماشین حساب را دیدم گفت: بابایی داده ... بابایی گفت :که دو هفته است که تمام اداره را زیر و رو کرده  حالا پسر بازیگوش بابا که از بابایی اجازه گرفته بود با ماشین حساب بازی کنه پیش خودش فکر می کنه که بابایی آن را داده برای خودش و خیلی ریلکس آن را میگذاره تو کیف و میاره خانه.اینم یه دسته گل جدید از پسرک ما ... 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

امیر محمد زینی وند
18 اسفند 92 21:06
سلام وبلاگ خوبی داری لطفا به وبلاگ من هم سر بزن ادرس:http://ftotheme.blogfa.com
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم چشم حتما این کار را می کنم سال نو مبارک