حسین جونحسین جون، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره
حسن جونحسن جون، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

شامرزایی کته shamerzaei kote

حسین مامان وعشق کار خانه

1392/11/28 12:58
نویسنده : مامانی
344 بازدید
اشتراک گذاری

حسین کوچولو شامرزایی کته

 

حسین کوچولو شامرزایی کته

 

کافی من خواب برم یا سرم گرم کاری باشه تا شما بری سراغ آشپزخانه و حالا بازی نکن کی بکن آخرین باری که رفتی پای ظرفشویی من خواب بودم وشما به بابایی گفتی که مامانی خسته می شه هی ظرف بشوره ظرف بشوره و بابایی هم به من گفت کاری باهات نداشته باشم این شد که فردا صبح تا ظهر کارم بود تمیز کردن آشپزخانه ...فدات بشم من هر چی بگم کمکت جزء کار زیاد کردن من نیست که به گوشت نمی ره بهت بر می خوره که چرا نمی گذارم کار برسی می گی که بزرگ شدی و این کارا دیگه کار شماست ...مامان فدای دل رئوفت بشه .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

اکرم
30 بهمن 92 10:07
سلام عزیزم سهند اسم پسرمه
مامانی
پاسخ
سلام خانمی خدا برات حفظش کنه و دامادش کنی
اجی
6 اردیبهشت 93 18:40
بابا...دست اجی رو ازپشت بستی!!!!!!!!!!
مامانی
پاسخ
من برای مامانیم هم یه پسر دسته گلم هم جای خالی یه دخمل را خوب بلدم پر کنم