حسین جونحسین جون، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره
حسن جونحسن جون، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

شامرزایی کته shamerzaei kote

آشتی با طبیعت

1392/7/7 9:49
نویسنده : مامانی
227 بازدید
اشتراک گذاری

شامرزایی کته ،حسین کوچولو

بازم فرستی پیش آمد تا پا توی طبیعت بگذاریم و حسین مامان، رها از چهار دیواری خانه به بازی وشادی بپردازه ،این روزها سعی می کنم حسین را کمتر محدود کنم تا آنم اتفاق های شیرین کودکی را تجربه کنه هنوز بالا رفتن از درختان وتوی جوی آب قدم زدن وخیس شدن بهترین خاطرات بچگی منه پس چرا باید مانع حسینم بشم تا آن با این لذات تکرار نشدنی آشنا بشه .هر چند ممکنه در این بین لطمه ببینه وخراشی برداره ،ولی حبس کردنش ومحدود کردن به اتاق واسباب بازی های بی روح از نظر من بزرگترین ضربه به اونه ، با تمام پیشرفت تکنولوژی بنا به فطرت طبیعت جوی انسان هنوزم همچون گذشته نیاز کودکان به خاک بازی وآب بازی انکار ناشدنی. حسین هم حق داره از نعمات خداوندی لذت ببره ووجودش را با طبیعت همسو کنه هر چند شاید به گمان خیلی ها این افکار وعقاید من قابل استیضاح باشه و باید با مادر یا پدر شدن مثل سایه بچه را دنبال کنی تا مبادا اتفاق ناگواری بیافتد .وقتی حسین به دنیا آمد طی دو شبانه روز فقط 2ساعت خوابیدم واوایل هر چند وقت یکبار بالای سرش می رفتم تا ببینم نفس می کشه؟ منم می ترسیدم همانطور که الان می ترسم ولی این اضطراب مادرانه من نباید مانع رشد فکری او شود حالا به خودم می قبولانم که ما هم بچه بودیم وهمه این لحظات را پشت سر گذاشتیم باید دورا دور مراقبش باشم ولی نمی توانم این حق را از او بگیرم اونم باید با شیرینی وتلخی دنیا آشنا بشه حتی به قیمت زیر سوال رفتن مامانش.

حسین،مامانی خوشگلم وقتی لباست را در میاری وتوی جوی می پری وشادی می کنی یا وقتی از تنه درخت بالا می ری ،چوب توی آتیش می اندازی و خیره به شراره های آتش می شی وحتی زمانی که با خاک یکی می شوی وفاصله ای بین تو وآن نمی بینم برام شیرین ولذت بخش واز خوشحالی ولذت تو من نیز شاد می شوم ومی توانم حس زیبایت را با تمام وجودم درک کنم پس هر گاه این فرصت پیش آمد تا با طبیعت آشتی کنیم وقدم در دامان پر مهر او بگذاریم هرگز به خود اجازه نمی دهم تا مانع این وصل شور انگیز شوم.خداوند طبیعت وزیبایی های آن را برای تو خلق کرده وتو نیز آفریده شده ای تا با کنکاش در طبیعت به حقیقت آفرینش پی ببری دوستی ات با طبیعت بی شک از پاک ترین پیوند هاست امیدوارم همیشه شاد باشی وصدای قهقهه ات در میان ابرهای آسمان به پرواز درآید .

(هر صبح پلکهایت فصل جدیدی از زندگی را ورق می زند!سطر اولش همیشه این است:خدا همیشه با ماست...پس بخوانش با لبخند)

 

شامرزایی کته ،حسین کوچولو

 

شامرزایی کته ،حسین کوچولو

 

شامرزایی کته ،حسین کوچولو

 

شامرزایی کته ،حسین کوچولو

 

شامرزایی کته ،حسین کوچولو

 

شامرزایی کته ،حسین کوچولو

 

شامرزایی کته ،حسین کوچولو

 

شامرزایی کته ،حسین کوچولو

 

شامرزایی کته ،حسین کوچولو

 

شامرزایی کته ،حسین کوچولو

 

شامرزایی کته ،حسین کوچولو

 

شامرزایی کته ،حسین کوچولو

 

شامرزایی کته ،حسین کوچولو

 

شامرزایی کته ،حسین کوچولو

 

شامرزایی کته ،حسین کوچولو

 

شامرزایی کته ،حسین کوچولو

 

شامرزایی کته ،حسین کوچولو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)