حسین جونحسین جون، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره
حسن جونحسن جون، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

شامرزایی کته shamerzaei kote

اتاق حسین کوچولو

1391/9/29 12:13
نویسنده : مامانی
308 بازدید
اشتراک گذاری

اتاقی که برای تولد حسین کوچولوم چیدم سرشار بود از رنگ های شاد و دوست داشتنی و کلی پوستر های فومی که خودم با عشق و علاقه قبل از دنیا آمدن حسینم براش درست کردم خوشحال بودم که توانستم کاری برای شاد کردن حسینم انجام بدم اما قسمت این بود که ما بعد از یک سالگی حسین خانه ی سرشار از خاطرات شیرینمان را رها کنیم و دل از داشته ها بکنیم سخت بود اما تجربه نشانم داداگر بخواهم می توانم بار دیگر بسازم و اگه خدا بخواهد چند ماه دیگه یا چند هفته دیگه می رویم خانه جدیدمان ،سعی کردم تا برای اتاق جدید حسینم چیدمانی دوست داشتنی تر در نظر بگیرم اما در بازار چیزی نظرم را جلب نکرد این شد که قصد کردم تا دوباره دست بکار شوم واز روتختی گرفته تا سطل زباله اتاقش را باب اسفنجی درست کردم خودش با تمام کودکی اش ذوق می کند ودائم میگوید باب اسفنجی را می بریم خاستمون آخه فنقلی به ساختمون میگه خاستمون هنوز به درست تلفظ کردن لغات مسلط نیست واینه که شیرین ترش میکنه Friendship Graphic #149

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)