حسین جونحسین جون، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره
حسن جونحسن جون، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

شامرزایی کته shamerzaei kote

السلام علیک یا باب الحوائج

1392/8/17 15:25
نویسنده : مامانی
354 بازدید
اشتراک گذاری

 

  لالا لالاچرا ای آسمونی                     زداغت گشته بابا قد کمونی

 

 مرا حیران نمودی بس کن اصغر            چرا رو سوی خیمه میکشونی  

 

حسین متقی شامرزایی کته

 

    السلام علیک یا علی اصغر (ع)  

 

 

هنگامه ای که چشم گشودم به این جهان قبل از آن که نمک گیر مهر مادر شوم و از شیر سیر آب ،پدرم مرا با عشق شما آشنا کرد وکامم را با تربت پاک کربلا متبرک ساخت ، شش ماهه  بودم که دعوتتان را اجابت کردم وخود را به میعادگاه شیر خوارگان رساندم تا با هر گریه ام نام تو را فریاد زنم وتشنگی لبان وبی تابی جانت  رایاد آور شوم لباس سبز را برتنم کردند ومرا زیر لوای پرچم محرم بیمه ابلفضل کردند .جانم با شیری که آغشته به اشک بر اهل بیت بود شکل گرفت وروحم در ضمضمه های نام حسین به پرواز در آمد ومحرم برای من وکودکان هم دوره ی من رنگ وبوی دیگری گرفت ،چرا که مزین گشت بر پیمانی ناگسستنی با باب الحوائج شیرخواره کربلا ، واکنون که نزدیک به چهارسال دارم باز لبیک گفته ودراین حضور سبز شرکت کردم تا بگویم آقا جان جانم به فدایت ببین که شش ماهه  سربازت قدی کشیده ومردی شده برای خود، آقا جان دستم بگیر وبرایم دعا کن تا این مهر ودلدادگی از کفم نرودو پیر غلام کوی عشقت شوم .                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     حسین متقی شامرزایی کته                                                                                                                                                                                                                   حسین متقی شامرزایی کته

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

آشنا
18 آبان 92 11:35
سلام نفیسه جونم

دیروز توی مسجد ولیعصر بعد از سالها دیدمت

لپ حسین جونم رو هم کشیدم

منم پسرم رو آورده بودم اونجا

این شبها برای من هم دعا کن

بوووس




سلام عزیزم عزاداریتون قبول ممنون ازلطفتون شما هم ما را دعا کنید ...(1یه سوال شما اکرم جونی؟ممنون میشم اگر مقدور، خودتون رامعرفی کنیدتا بدانم باکدام دوست عزیزم هم صحبتم)پسر کوچولوتون را از طرف من ببوسید بازم متشکر از اینکه به ما سر زدید