حسین جونحسین جون، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره
حسن جونحسن جون، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

شامرزایی کته shamerzaei kote

دلبری پسرکم

1392/2/16 16:45
نویسنده : مامانی
224 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی سجاده ات را پهن می کنی ضربان قلبم به اوج می رسد می خواهم با تمام وجودم تورا در آغوش بگیرم و ببوسم امیدوارم که همیشه این سجاده گشوده باشد وتو نیز در یابی که در این هستی تنها کسی که دستگیر واقعی است خالق یکتا است و بس .دلت همچون سجاده ات سبز ووجودت پر از ایمان به خدا باشد .                             خداوند حامی قلب پاکت باشد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان سها
23 اردیبهشت 92 17:04
خدا نگهدارت باشه حسین کوچولو
التماس دعا


توی این زمانه هزارچهره حسین کوچولو مامان بیش از هر چیزی نیازمند دعای شماست
مامان سها
29 اردیبهشت 92 11:00
نفیسه جان از مدتها قبل از اینکه مامان سها بشم همیشه وقتی تو و حسین را می دیم دوست داشتم مادری ام همچون تو باشد و تو برایم یک الگوی خوب بودی
و هستی
خوشحالم که چون تویی می تواند لبخند بر لبانم بنشاند
تبریک می گویم به این همه احساس قشنگ مادری ات
برای ما هم دعا کن برای خوب بودن و بهتر و بهتر شدن


ممنون از لطفت عزیزم هرگز نمی توانم به معنای واقعی برای حسین مادری کنم چون هنوز نتوانستم از خودم بگذرم ودر همه حال هستی ام را وقف او کنم ولی سعی می کنم همراهش باشم رفیق دورانش البته من همیشه آرامش شما را در قبال سها جان تحسین کرده ام چرا که با مشغله کاریتان بهترین برخورد را در قبال کودکتان نشان داده اید واز نظر من این شکیبایی شما قابل ستایش است