حسین جونحسین جون، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره
حسن جونحسن جون، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

شامرزایی کته shamerzaei kote

صد آفرین پسر خوب ونازنین

1392/9/3 16:57
نویسنده : مامانی
631 بازدید
اشتراک گذاری

حسین بسیار بازیگوش، باهوش ،پر جنب وجوش ... برای اینکه بتوانم کنترلش کنم وحس مسئولیت پذیری و برنامه داشتن در زندگی را بهش بفهمانم براش برنامه تازه ای ریختم که فکر کنم به درد مامانایی که پسر شیطون بلا مثل حسین من دارند بخور وآن اینه که در برگه ای بزرگ کارهای مثبت روزانه کودکتان را ثبت کنید ودر قبال هر کار مثبت یک برچسب صد آفرین بگذارید برای حسین که هر صد آفرین به اندازه دنیایی ارزش داره و با چسباندنش حسابی خوشحال می شه البته اگر در طول روز تمام ستون ها جدولش ستاره دار شد شب از بابایی یه هدیه کوچولو مثل یه بیسکوییت بستنی یا شکلات می گیره واگر تو ماه تمام جدولش ستاره داشت یه جاییزه می گیره . این طوری حسین یاد می گیره که صبح ها حتما دست وصورتش را بشوره موهاش را شانه کنه صبحانه اش را بخور مسواک بزنه نقاشی بکشه درس تازه ای یاد بگیره به مامان تو سفره پهن کردن کمک کنه و به میلش نماز کنار بابایی بخونه (حسین مشتاق پهن کردن سجاده و نماز خواندن کنار بابایی البته هرگز اجباری نباید در کار باشه تا خودش به میل سراغ این فریضه که یکی از اصولی ترین مبانی زندگیش بره)...

با کشیدن روزی یک نقاشی آمادگی پیدا می کنه تا در زمان مدرسه با مشکل انجام تکلیف شبانه روبه رو نشه .

 

حسین کوچولو شامرزایی کته

 

حسین کوچولو شامرزایی کته

 

حسین کوچولو شامرزایی کته

 

حسین کوچولو شامرزایی کتهفدات بشم مامانی که یه روز مثل یه پسر بچه خوب نقاشی می کشی و یه روز هم...هر وقت تمایلی به انجام نقاشی نداری می گی مامان گرمم دارم خفه می شم دیگه نمی تونم نفس بکشم وبعد از در آوردن بلوزت به رنگ کردنت ادامه میدی البته من زیاد به این کارات توجه نمی کنم چون نمی خوام این برات عادت بشه خوبیش اینه که اگه بگم خوشگل بکش تا به بابایی نشان بدیم این کار را می کنی و بابا هم که هنوز از در داخل نشده گزارش کار بزرگ کشیدن نقاشی را به بابا می دی. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)