حسین جونحسین جون، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره
حسن جونحسن جون، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

شامرزایی کته shamerzaei kote

کنجکاوی های کودکانه

1393/6/24 13:13
نویسنده : مامانی
220 بازدید
اشتراک گذاری

 وقتی حسین برای ملاقات داداشی به بیمارستان آمد،بعد از دیدن حسن آرام آمد پیش من و پرسید که مامانی داداشی چطوری به دنیا آمدومن در پاسخ به او جواب دادم که توی اتاق عمل خانم دکتر کمک کرد تا داداشی به دنیا بیاد .ذهن کنجکاوش آنقدر درگیر شده بود که وقتی شب باز با باباییش آمد بیمارستان از من سوال کرد مامانی درد داشت ؟نمردی از درد؟

وقتی باردار بودم او به این درک رسیده بود که برادرش در شکم من در حال رشد است وخداوند خالق اوست وتمام اعضای بدن او در شکم مادر به اراده خداوند شکل می گیرد ...

این روزها مشغله فکریش این بوده که چرا او مادر نمی شود وکاش می توانست مادر می شد ؟ البته من در پاسخ به او  گفتم که اوهرگز نمی تواند مادر شود چرا که او در آینده پدر خواهد شد واز نقش مهم پدر بودن برایش گفتم اینکه زندگی هر نوزادی بسته به وجود هم مادر است وهم پدر واو می تواند در آینده پدری شایسته باشد

هرگز مسائل را برایش باز نمی کنم ولی در حد درکش توضیح مناسبی به او می دهم تا برای پرسش هایش سردرگم نشود ومرا ماوایی برای رسیدن به پاسخ هایش بداند وبدنبال جواب درجایی دیگر نباشد.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان سها و نی نی کوچولو
11 مهر 93 8:45
ماشا الله حسین جون با اینکه خیلی بازیگوشه درک بالایی هم داره این خیلی خوبه که مادری مث شما با حوصله به جواب سوالهاش فکر می کنه ... موفق باشید عزیزمفدات گلم